Sunday, January 14, 2018

Jom follow instashop @tudungscarf


              Assalamualaikum / Alhamdulillah. Hye huhu, lama dah rasa tak update blog saya yang comel ni sebab warna biru. Walaupun lama tak update, sayang nak delete blog ni sebab fav colour :*. Okay, saya bukan nak review ke apa ke cuma saja nak post pasal my instashop yang saya create since habis SPM until now. Bulan February ni genap 2 tahun igshop ni di create. Walaupun dah nak 2 years dah di create tapi baru setahun aktif atas sebab sebab tertentu. Dah berapa kali dah tukar nama igshop ni then tetiba lekat dengan nama  @tudungscarf ni haaaaa. Tapi In Shaa Allah ada rezeki saya akan rebranding lagi huhu. Doakan saya. 

                Nama igshop ni pun rasa dah sesuai sangat dan rasanya mesti orang boleh agak saya jual ape kan? huhu. Semestinya tudung. Ada pelbagai jenis tudung bawal dengan material berbeza dan ofkos saya dah ada semua bawal yang saya jual ni even as a dropship. Btw, shawl pun ada tau. Tudung bawal sarung terus pun ada. Bawal corak pun ada. Kalau nak tahu lebih lanjut boleh lah follow insta shop tudungscarf :) Bawal yang ada dekat insta shop ni semuanya senang dibentuk, tidak jarang if lipat dua dan labuh menutupi dada. Sebab saya jual semuanya bidang 50, 55 dan 60. Kalau sudi meh follow reramai insta shop tudungscarf :)


sincerely,
dearfasihah