Tuesday, June 5, 2018

HEART #Part1

        Sometimes, betul lah tu. Orang tak rasa apa kita rasa. Tapi tak perlu pun rasa sebab setiap orang Allah uji dengan ujian yang berlainan. Alhamdulillah sebab aku masih kuat sehingga ke harini. Tapi, walaupun tak rasa apa kita rasa kenalah faham condition kita macam mana kan. Aku fikir macam orang ingat aku ni takde hati dan perasaan ke? Please lah if do something tu yang kau rasa akan menyakitkan hati kau kalau ada orang lain buat kat kau, jangan lah buat dengan orang lain.

         Aku punyalah dok jaga hati dan perasaan orang sampai hati aku pun dah terluka sebab orang sekeliling. Tapi takpe, selagi aku boleh sabar, aku sabar. Aku ada sifat kesian kat orang banyak kot, sebab tu rasa nak bantu nak jaga hati and so on. Tapi tu lah sebaliknya, hati aku yang sakit bila tolong orang sebab orang tu buat taik kat kita (taik means buat benda yang sakitkan hati kita).

Bersambung.

Sincerely,
Nur Fasihah